| Fehér István

Card Image

Még 2020 decemberében volt szerencsém elnyerni az első online hirdetési megbízásomat. A cég nevét nem árulhatom el, ez bizalmas infó, de az elért eredményeket és a konkrét számokat megmutatom. :)
A fő célja a megbízómnak építőipari munkák szerzése volt, főleg magánszemélyektől.

Kicsiben kezdtünk, és 6.000 Ft-al hirdettünk. (+10.000 Ft kezelési költség)

Ebből a 16.000 Ft-ból is összejött több mint 100 kattintás, csakhogy ezekből a kattintásokból nem lett munka. Ezért is szoktam azt mondani, hogy mindig a konverziókra (pl. ajánlatkérés, érdeklődés) érdemes törekednünk, nem a kattintások számát növelni.

Ezután 10.000 Ft-ot töltöttünk fel.

Felbuzdulván a rengeteg kattintáson, most 10.000 Ft-ot töltüttünk fel Google Ads-re. És jött is rengeteg kattintás, de érdeklődés már nem annyira.

Ekkoriban a weboldalon nem voltak landing oldalak. (A landing oldal feladata, hogy a hirdetésből érkezőket a lehető legjobban személyreszabott módon várja). A mi esetünkben pl. 2 féle szolgáltatást is el szerettünk volna adni, és nem voltak külön landing/érkező oldalaink eredetileg. Ezt a probléát orvosolva 2 külön hirdetésbe szerveztük a megbízóm különböző tevékenységeit, külön érkező oldalakat hoztunk létre és bekötöttük a konverzió mérést is.

Itt már napi 1.000 Ft-al hirdettünk.

Minden készen állt, és jött a szezon is, így a megbízóm nagy öszeggel szeretett volna hirdetni. (40.000 Ft 3 hétre)
A felkészülésnek meg is lett az eredménye, ugyan borsos áron, de megjelentek az első ajánlatkéréseink. Ebből a közel elköltött 50.000 Ft-ból (40.000 Ft + kezelési díj) 1.000 kattintást, és 3 db ajánlatkérést szereztünk, amiből let 1 munka. (Tehát bőven megérte.. :))

De azért bőven volt még hova fejlődni, 10-20.000 Ft egy ajánlatkérésért.. Kicsit drága.
Tesztelgetésbe kezdtünk, cserélgettük a képeket, szövegeket, a hirdetés szövegét, a Google Ads algoritmus-t is, aminek az eredményéről beszéljenek a képek:

2020 május - 25.000 Ft - 7 ajánlatkérés

2020 július - 30.000 Ft - 10 ajánlatkérés

2020 június - 30.000 Ft - 11 ajánlatkérés.

Tehát néhány hónap alatt eljutottunk egy olyan szintre, hogy egy olyan ügyfélszerző eszközt építettünk, ami havi 55.000 Ft költséggel (30.000 Ft Google Ads + 25.000 Ft kezelési díj) 10-11 árajánlatkérést hoz minden hónapban.

Mit gondolsz, ha csak minden 3. ajánlatkérésből lenne munka, neked megérné?

További eredményeink

| Fehér István

Card Image

A 2021-es évben számos új megbízó bizalmát nyertük el, a legkülönbözőbb iparágakba tekinthettünk be.

Sikerült elérnünk az egyik megbízómnál, hogy ne legyen szüksége folyamatos hirdetésre (szerencsére annyi munkája lett)

Szerencsém volt több befektett pénzt is kezelni.

Egy szállítással foglalkozó cég havi eredménye.

Szeretnék én is ilyen eredményeket